• Artikelarkiv
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Tip os
  • Udebliver avisen
  • Kontakt/Info 
    • Kontaktoplysninger
    • Annoncer Print
    • Annoncer Net
    • Udebliver avisen
    • Prislister
  • TV program
Vælg nyheder fra
  • dit lokalområde 
      Sjælland
    • Albertslund
    • Allerød
    • Egedal
    • Fredensborg
    • Frederikssund
    • Furesø
    • Gentofte
    • Greve
    • Helsingør
    • Herlev
    • Hillerød
    • Hornsherred
    • Hvidovre
    • Hørsholm
    • Ishøj
    • Køge
    • Lyngby-Taarbæk
    • Roskilde
    • Rudersdal
    • Solrød
    • Jylland
    • Ebeltoft
    • Esbjerg
    • Favrskov
    • Fredericia
    • Grenaa
    • Haderslev
    • Hinnerup
    • Kalø Vig
    • Kolding
    • Norddjurs
    • Randers
    • Skanderborg
    • Syddjurs
    • Sønderborg
    • Varde
    • Vejen
    • Vejle
    • Aabenraa
    • Aarhus
    • Lokalavisen.dk
  • E-paper 
    • Alberslund Posten
I dag
12°
Sofie og Iben vandt: De er Danmarks bedste lærere

Sofie og Iben vandt: De er Danmarks bedste lærere

• Forside
  • Nyheder 
    • Lokale
    • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur 
    • Det sker
  • TV
  • Fotos
  • Debat 
    • Læserbreve
    • Skriv læserbrev
  • E-paper
  • Konkurrencer
  • A-Å 
  • Nyheder
  • Lokale
  • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur
  • Det sker
  • TV
  • Fotos
  • Debat
  • Læserbreve
  • Skriv læserbrev
  • E-paper
  • Bil
  • Bolig
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Artikelarkiv
  • Konkurrencer
  • TV program
  • Kontakt/Info
  • Kontaktoplysninger
  • Annoncer print
  • Annoncer online
  • Udebliver avisen
  • Prislister mm.
  • Annoncer
  • Ugens annoncer
  • Tast-selv annoncer
  • Guide
  • Send os et tip
  • Om Cookie
  •  
  • Lokale sites
  • Sjælland
  • Albertslund
  • Allerød
  • Egedal
  • Fredensborg
  • Frederikssund
  • Furesø
  • Gentofte
  • Greve
  • Helsingør
  • Herlev
  • Hillerød
  • Hornsherred
  • Hvidovre
  • Hørsholm
  • Ishøj
  • Køge
  • Lyngby-Taarbæk
  • Roskilde
  • Rudersdal
  • Solrød
  •  
  • Jylland
  • Ebeltoft
  • Esbjerg
  • Favrskov
  • Fredericia
  • Grenaa
  • Haderslev
  • Hinnerup
  • Kalø Vig
  • Kolding
  • Norddjurs
  • Randers
  • Skanderborg
  • Syddjurs
  • Sønderborg
  • Varde
  • Vejen
  • Vejle
  • Aabenraa
  • Aarhus
  •  
  • Lokalavisen.dk
Bil Bolig Guide
Tast-selv annoncer  
Ugens annoncer  
Fik du læst
Hvem er Danmarks lækreste boksebabe?

Se billederne: Galschiøts univers har indtaget Albertslund

Fiske-info fra Den Blå Planet styres fra Albertslund

Fiske-info fra Den Blå Planet styres fra Albertslund

Kvinde idømt 12 års fængsel for drab

Kvinde idømt 12 års fængsel for drab

Skriv læserbrev

Indlæg, der skal omhandle lokale emner, vil snarest kunne læses på vores netavis og bringes i den trykte avis, så snart der er plads. For at give så mange som muligt chancen for at komme til orde anmodes du om at skrive så kort som muligt, og maksimalt 300 ord. Husk navn og adresse, "anonyme" indlæg bringes ikke.

Overskrift

Skriv dit indlæg i boksen nedenunder

Afsender (Navn, Adresse)

Kan du ikke læse koden? klik på billedet for ny kode

Indtast kode

Debatten lige nu

DEBAT: Albertslund kommer i første række

Af Hakima Lasham Lakhrissi, kandidat til kommunalbestyrelsen for Socialdemokraterne:Danni Olsen fra DF rejste en principiel kritik til sidste kommunalbestyrelsesmøde. Kritikken var rettet mod ”I love Albertslund kampagnen”, som Agenda Centeret har stået for. Danni mener, at beslutningen ...

19-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Afstemning af statuskonti

Albertslund Kommunes revisor har i nogle år kritiseret kommunen for manglende afstemninger af statuskonti.  Det er en kritik vi fra Konservativ side har fulgt op på både i økonomiudvalget og kommunalbestyrelsen. At kommunens revisor har kritiseret de manglende statusafstemninger, er nu også blevet...

19-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Partipolitik i "I Love Albertslund", hold nu op med det DF fnidder fnadder.

Danni Olsen, fra Dansk Folkeparti. Prøv nu at se lidt mere nyanceret på kampagnen, og lad være med at tænke partipolitisk hvergang, og se blåt, alle borgere i Albertslund, uanset om de er medlem af et parti, gruppe, forening, og lign kan jo være med som frivillige i kommunen, så derfor kan jeg ikke ...

17-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Jeg holder gerne op, Danni

Af Povl Markussen, leder af Agenda Center Albertslund:Tak for dit svar Danni Olsen, og tak for din opfordring til at holde op. Det gør jeg gerne, for der er helt ærlig ikke grund til at diskutere og skrive mere om hvem der er på ”I Love plakaterne”. Jeg har indrømmet, at der er sket et...

DEBAT: Arh, hold nu op, Povl Markussen

Af Danni Olsen (DF), medlem af kommunalbestyrelsen:"Partipolitisk snæversynethed" kalder Povl Markussen min kritik af enkelte kandidaters mangel på respekt for demokratiet i Agenda Centerets kampagne. Ja, undskyld mig, men er det ikke Agenda Centeret, der for borgernes penge har to af de mest...

DEBAT Tag en KB-slapper

Henning Lindhardt Medlem af kommunalbestyrelsen (kons.)Det er tydeligt at kommunalvalget nærmer sig. Der er medlemmer af kommunalbestyrelsen, der næsten aldrig har skrevet et læserbrev i AP eller deltaget i debatten i kommunalbestyrelsen, der pludselig vågner op. De vil jo gerne genvælges, så nu...

DEBAT Ding - DONG demokraturet længe leve

Johannes Lundstrøm, Platanhaven 2, 2600 GlostrupSkal fodgængere, der færdes ad fortovene i Herstedøster Villaby, fortsat famle sig frem i træernes skygge? DONG har tilsynelandende ikke til hensigt at lytte til borgernes ønske om at få belysningen placeret der, hvor den gør gavn, nu, hvor man...

DEBAT: Interessant snak om valg og listeform

Af Dogan Polat (Soc.), medlem af kommunalbestyrelsen:Under sloganet "Brænd for din by, brænd den ikke af" har Agendacentret taget initiativ til en ganske udmærket demonstration som foregår hver onsdag på Kongholmscentret. Jeg prøver så at være med på demonstrationen så meget som muligt, når det i...

15-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Flytning af busserne

Leif Strandbech, Torveslipperne 20 Der er noget der har undret mig, i de skriverier, eller mangel på samme, der har været i AP, det er at ingen har spurgt ind til buschaufførernes og passagernes forhold og de problemstillinger der vil komme....

14-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Bonita og Tuana blomster

John Lau Rasmussen Hedemarksvænge 107ABlomster er da pæne men det går efterhånden over gevind at Bonita bruger flere hundrede kvadratmeter af centeret som sit private forretningslokale. Ganske uden beregning, så vidt jeg ved.Scenen og beplantningen ved siderne, er vel ikke etableret, for at de skal ...

13-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Vi melder krig mod ...

katte, fra alle jer små, almindelige huskatte til alle jer store, langhårede skovkatte, der efterlader jeres ekskrementer overalt på vores græsplæne, omdanner bede og perlegrus til noget, der ligner månekratre, og som - for at det ikke skal være løgn - overstrinter vores hoveddør, dørtrin og måtte! ...

09-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Julegratiale til lærerne !

Både Kommunernes Landsforening og regeringen bedyrer, at forløbet af lockouten på ingen måde har været aftalt på forhånd. Derfor må de mange millioner, som kommunen har sparet i lærerlønninger, komme helt uventet. Og da uventede penge har det med at blive brugt hurtigt, iler jeg med et godt forslag ...

09-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Danmarks bedste lærerteam

Claus Rasmussen, Jægerhusene 71. Kandidat for VenstreFolkeskolen i Albertslund udfordres dagligt med forældre, der er utilfredse med den faglige indlæring, mobning og uro i klassen samt manglende engagement fra forældregruppen. Lærerne skal, udover høj faglighed, besidde et stort engagement og være ...

08-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Forældre ansvar

Vi har desværre været vidner til at opleve mange påsætte brande i Albertslund gennem længere tid. Det har gjort mange mennesker vred og utryg. Deres adfærd er udtryk for at de mangler respekt for deres omgivelser. De få utilpassede tosser har ikke ret til at ødelægge for de mange flere unge, der...

DEBAT Strange Fruit in the Northern Trees

Efter en lang, kold og mørk vinter blev det endelig forår; man glæder sig over at bo i Albertslund, som er en smuk grøn by. Hvert forår frydes man over alle de smukke blomster der pibler op alle vegne: krokus, vintergækker, påskeliljer osv; også træerne er begyndt at springe ud, med nye smukke...

DEBAT Bevar et grønt nærområde

Så kom lokalplanforslaget for bebyggelse af den grønne mark langs Damgårdsvej mellem Politigården og Kastanie Allé med 17 enfamiliehuse. Hvis det vedtages, så forsvinder endnu en af de nære grønne pletter i den midterste del af Albertslund, som mange beboere i nærheden nyder godt af som et dagligt...

DEBAT: Hvem lytter til dit barn?

Af Jacob Juul Pedersen, formand for Det Radikale Venstre i Albertslund:Har du forsøgt at aflevere din pige mandag morgen kl. 07.30 i vuggestuen, men har haft svært ved at finde en voksen til at tage sig af barnet?Kommer din søn også hjem og fortæller, at ikke var nogen gårdvagt til at tage sig af...

07-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Spar i stedet for at spilde vand

Bo Wellemann, Nøglens kvt 14cHej albertslundborgere med laaaaang varmtvandsrørledning. Især gårdhaver og rækkehuse....

06-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Spar i stedet for at spilde vand

Hej albertslundborgere med laaaaang varmtvandsrørledning. Især gårdhaver og rækkehuse. Nu er sommeren her, og vi bruger rigtig meget unødvendig vand, når der skal vaskes op. Kender du det, at man kommer hjem til opvasken, og tænder for ,,,det varme vand,,,og du står og irriterer dig over hvor meget ...

06-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Trafiksikkerhed – ja tak

Jens Mikkelsen, Socialdemokraterne, medlem af kommunalbestyrelsenI indlæg i AP kan man læse at Brian Rene Pedersen fra de konservative harcelerer over en indsnævring af Roskildevej, og misbrug af skatteborgernes penge.Der er god grund til at ridse op, hvad sagen på kommunalbestyrelsens møde i april ...

04-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Der skal ikke lægges røgslør over brande

Peter Skaarup, MF og retsordfører for Dansk Folkeparti Det er en dårlig idé, når politiet undlader at medtage påsatte brande i døgnrapporten, som vi har set det i Albertslund....

03-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Misbrug af borgernes penge, hmm,

Til Brian fra de konservative.Jo men Brian, nu er det jo såen, at når der er 2 vognbaner i en retning, og kørebanen og det omkringliggende vejbaneforløb er som der er idag, så vil der blive kørt efter forholdene, og det er jo en gammel 80 km´s vej og bygget til datidens hastighed, så derfor vil...

02-05-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Jeg elsker Albertslund fordi….

Jeg elsker Albertslund fordi vi snart ikke har flere fri nærområder, hvor man kan gå ture og børnene kan lege i fred for bilerne.Jeg elsker Albertslund fordi vores ældre ikke får gjort rent til jul og påske.Jeg elsker Albertslund fordi vi kan varme os på brandene om aftenen.Jeg elsker Albertslund...

30-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Misbrug af borgernes penge

En indsnævring af Roskildevej vil være direkte misbrug af borgernes penge i krisetid.Jeg finder det direkte tåbeligt, at der på sidste kommunalbestyrelsemøde blev vedtaget at indsnævre kørebanen på Roskildevej mellem Høje Taastrup til Albertslundvej.En beslutning, som kommer til at koste tæt på 1...

29-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Frivilligt arbejde styrker lediges kompetencer

Nikolaj Kristian Carlsen, socialdemokratisk kandidat til kommunalbestyrelsen: Finanskrisen plager landet. Lidt over 1000 Albertslundere er arbejdsløse, ifølge Danmarks Statistiks tal fra april 2013. Det mærker de arbejdsløse, når de sender jobansøgninger ad sted. Standardsvaret til ansøgningerne er ...

DEBAT Svar til Jan Jensen, Troldnøddegården

Jeg kan godt forstå at man bliver forskrækket når man bliver vækket på den måde, har selv prøvet det for år tilbage, da en af mine naboer opdagede at der var brand i vores carporte, han fik i løbet af ingen tid vækket beboerne i de to opgange som var berørte, og fik alle ud af lejlighederne, og...

DEBAT: Svar til Allan Høyer

Af borgmester Steen Christiansen (Soc.):Allan Høyer spørger i et åbent brev til mig i Albertslund Posten den 9. april til kommunens praksis for at udstede pålæg til unge, som udviser en negativ adfærd.Jeg kan oplyse, at Albertslund Kommune tager de muligheder i anvendelse, der findes, for at knytte ...

19-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Svar til Paul Hviid Kristensen

Af Susanne Kremmer, afdelingschef, Ejendom, Vej og Park, Albertslund Kommune:Paul Hviid Kristensen peger i Albertslund Posten den 9. april på at den røde port for enden af Herstedvestervej der markerer indgangen til Vestskoven, trænger til at blive malet. Det har han fuldstændig ret i, og vi kan...

DEBAT: Svar til borger om hundelorte

Af Trafik- og naturteameti Miljø- og Teknikforvaltningen, Albertslund Kommune:En borger som ønsker at være anonym, skriver i Albertslund Posten om de mange efterladenskaber fra hunde der dukker op nu når sneen smeltet. Det er sådan at dyreekskrementer ikke nedbrydes når det er frostvejr – da...

DEBAT: Hedemarkens vandrør

Af Arne Møller, Nyvej 69:Det er en god idé at have indboforsikringen i orden, siger AKB. Det er i forbindelse med, at vandrørene skal udskiftes i Hedemarken. Forsikringen kan benyttes i tilfælde af skader på lejernes ejendele.Er det en opfordring til forsikringssvindel? Ganske vist skriver AKB...

17-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Spørgsmål til borgmesteren vedrørende brandene i Albertslund

Af Lene Rygaard Jessen, Enhedslisten i Albertslund, Galgebakken Torv 7:Gennem de seneste år har Albertslund skåret ned på velfærdsydelser til borgerne for mange millioner kroner. Tidligere har der i kommunen været klubmedarbejdere og konsulenter ansat, med det arbejde at støtte en gruppe...

16-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: En modig by

Af Michael Melchert, spidskandidat for Liberal Alliance i Albertslund:I debatten om, hvordan Albertslund skal stoppe de påsatte brande, er der en række forslag, som orienterer sig imod fysiske foranstaltninger til forebyggelse. Her har diskussionen taget en uheldig drejning.På det afholdte...

16-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Undervisningspligt eller hvad?

Af John Lindblad Christensen. Åleslippen 39:Man kunne måske med held sagsøge KL for overtrædelse af folkeskolelovens paragraf 34 om undervisningspligt.De forhindrer jo ubetinget eleverne i at modtage undervisning....

13-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Den absurde lock-out

Af Michael Kjærbøl, Krebsen 3e, lærer:Lockouten imod lærerne i folkeskolen, frie skoler m.fl., har antaget fuldkomment surrealistiske dimensioner.Foreløbig har kommunerne sparet mere end en halv milliard kroner på lønninger. Disse penge kan så, efter lockout'en engang er overstået, benyttes til bl....

DEBAT: Borgermøde 10/4 2013

Af Tuuma, Nyvej:Jeg var idag den 10/4 2013 til borgermøde i hallen ved Albertslund Stadion. I den forbindelse var der en lærer der anbefalede at der blev gjort noget, så der kommer noget læring i folkeskolen. Derefter sagde hun at hun gerne så at borgmesteren tog lærer-konflikten op i byrådet, for...

DEBAT: Hundelorte og andet svineri

Af Frank Dipo, Randager 25:Under overskriften "Hvad er for noget svineri" ønsker personen af være anonym - hvorfor? Jeg er selv hundeejer og går dagligt forbi det omtalte område, og jeg er også flov over og se hvad der ligger af hundelorte (pizzabakker-øldåser-tomme cigaretpakker o.s.v). Tilbage...

DEBAT: HOFOR sparer på forbrugernes vegne

Af Frank Brodersen, direktør i HOFOR (Hovedstadsområdets Forsyningsselskab):Ditte Nielsen og Bo Voigt spørger i Albertslund Posten, hvorfor HOFOR kun udsender to årlige vandregninger frem for seks. Det øger forudbetalingstiden, fremhæver de begge.Lad mig først slå fast: HOFOR tjener bestemt ikke...

11-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Samfundssind er gensidigt

Tommy Larsen Ørnens kvarter 9EDa jeg læste Albertslund Posten tirsdag den 9 april 2013, efterlyste både Borgmester Steen Christiansen og Politidirektør Kim Christiansen at vi alle levede op til det fælles ansvar vi har som borgere i et samfund.Jeg vil gøre opmærksom på at en fællesskabsfølelse ikke ...

DEBAT Kommunerne som offentlige malkemaskiner

Et stort flertal af Kommunalbestyrelsen vedtog på tirsdagens kommunalbestyrelsesmøde en indstilling om at bruge 12 millioner kroner og blandt andet etablere 18 midlertidige jobs, alene med den begrundelse at få flyttet kommunens betaling af kontanthjælp over på dagpenge betalt af staten!...

DEBAT DF er helt gal på den!

Lars Gaardhøj (S), formand for Region Hovedstadens Miljø- og grøn vækstudvalg...

DEBAT Dobbeltmoral

Lene Rygaard Jessen Enhedslisten AlbertslundI et oplæg til jobskabelse i Albertslund står der: ”For de over 55 årige foreslås forløb, der har fokus på coaching og kontakt til virksomheder. Målet er at undgå tidlig tilbagetrækning og overgang til seniorjob”.Samtidig arbejder Steen Christiansen og...

DEBAT Kommunernes socialpolitik

KL politikdesignere slår sig rigtigt løs i denne tid. I en pamflet fra KL: INVESTER FØR DET SKER. Et debatoplæg om fremtidens socialpolitik; beskriver man hvad der venter os. Jeg har medtaget gloser og vendinger fra dette skrift i den følgende tekst.KL boltrer sig rigtigt med nye og spændende...

DEBAT: Hvad er fup og fakta i lærerkonflikten?

Af Kurt Scheelsbeck (Kons.), folketingskandidat i Taastrupkredsen:Jeg må indledningsvis indrømme, at jeg er imponeret over Danmarks Lærerforenings succes med at sætte dagsordenen i disse dage. Anders Bondo har også haft succes med at fremstille forhandlingsforløbet som om, at KL kynisk har afvist...

DEBAT: Nu kan det være nok!

Af Jan M. Jensen, Troldnøddegården 39:Jeg er en beboer i Troldnøddegården, som godt vil komme til orde. Dels om den påsatte brand natten til påskedag, som nær havde kostet menneskeliv, men også om hvordan udviklingen af Albertslund er blevet i negativ forstand.Bygningen, der brændte, var opbygget...

09-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Åbent brev til borgmesteren

Allan Høyer, kandidat for DF til kommunalbestyrelsenKære Steen, du har flere gange efterlyst gode ideer og forslag fra borgerne, om hvordan vi kommer de mange ildspåsættelser til livs. Brande som i skrivende stund nærmer sig de 150.Tre drenge i alderen 15 – 17 år er varetægtsfængslet og sigtet for...

DEBAT Savner svar fra S og egentlig også fra V

Mikkel Skovby Jensen efterlyste for en måned siden i et læserbrev svar fra de socialdemokratiske medlemmer af kommunalbestyrelsen i forhold til deres holdning til planerne om en heldagsskole. Vi venter stadig i spænding. For er de enige med undervisningsministeren? I debatten synes jeg ikke, der er ...

DEBAT Barndommen skal ikke leves i en Heldagsskole

Claus Rasmussen, Jægerhusene 71. Kandidat for VenstreElever skal have lov til at holde fri fra skolen og vælge de fritidsaktiviteter eller venner eftermiddagen skal gå med. Men der er et behov for en styrkelse af fagligheden og kvaliteten i folkeskolen. Det gælder for den svage såvel som den stærke ...

08-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT 60+ kunne godt være lidt mere spændende

Lars Messell, Galgebakken Vester 2-14Jeg nar nu modtaget Ældrerådets blad ”60+” igennem 5 år, og jeg synes der er langt imellem de spændende artikler....

DEBAT Et simpelt spørgsmål - men endnu mangler 17 svar

Mikkel Skovby Jensen, Fiskerhusene 85Den12/3 forsøgte jeg første gang, at få de ni socialdemokratiske medlemmer af kommunalbestyrelsen til at fortælle om de bakker Borgmesteren op i hans syn på heldagsskolen. Da der ingen respons kom på mit læserbrev, forsøgte jeg mig endnu en gang den 20/3 via et...

DEBAT: Svar om sygefravær i Albertslund Kommune

Steen Christiansen borgmesterFrede Vestergaard spørger i et læserbrev i Albertslund Posten den 25. marts, hvorfor de kommunalt ansatte i Albertslund er mere syge end i andre kommuner, og hvad vi vil gøre ved det....

04-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Hvad er det for noget svineri!

Påske søndag var min familie og jeg ude og gå tur. Solen skinnede og sneen begyndte at smelte. Vi gik bl.a. tur langs det grønne areal i Alb. Vest, hvor der bl.a. er renoveret med legeplads, små bakker, Petang bane og grønne plæner. Området adskiller villavejene og gårdhusene i Alb. vest. Nu kommer ...

03-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Stigningen i Albertslunds Forsynings takster

Tak til forsyningschef Hans-Henrik Høgs svar på mit læserbrev om Albertslunds Forsynings utrolige takststigninger. Svaret giver mig imidlertid ikke i ro i sjælen - tværtimod.Hans-Henrik Høg skriver, at årsagen til, at målerafgiften er steget med 23 pct., er overførsler af overskud, respektive...

DEBAT Hjælp fra ”rejseholdet” ønskes

Erik Kristensen Vindruens kvt. 9aVedrørende de mange brande i Albertslund, undrer det mig at politiet ikke opnår bedre resultater i opklaringsarbejdet. Når antallet er så stort som over hundrede på så kort tid, må der være mange borgere som ved hvem gerningsmændede er. Det er åbenbart ikke...

DEBAT KL ud af Albertslund

Jeppe Milthers, Blokland 56Hvorfor skal borgerne i Albertslund betale 945.000 kroner årligt til en organisation, der udelukker vores lærere og elever fra kommunens egne skoler?Det spørgsmål kan med rette stilles til det overvældende flertal i kommunalbestyrelsen, der på byrådsmødet den 12. marts...

02-04-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Æbler og idræt på skoleskemaet

Sund kost og god form øger indlæringen i folkeskolen. Det viser en undersøgelse fra Metropol, det nationale center for erhvervspædagogik, at får eleverne sund kost og rigeligt med motion kan de forbedre deres karaktergennemsnit. Formålet er at folkeskoleeleverne i Albertslund skal have så meget ud...

30-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Bliv stolt med Regionen

HejNu er indlæg om regionen ikke det mest salgbare i din lokalavis, men denne lille nyhed om stolthed og internationelt udsyn, kan måske alligevel finde plads.Absurdistan, også kaldet for Region Hovedstaden, indbyder nu til en række arrangementer for borgerne, så de kan blive stolte over Region...

29-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Kan brandene stoppes??

Dansk Folkeparti ved Kenneth Kristensen Berth mener åbenbart at det er asylansøgere og familiesammenførte, der er skyld i brandene i Albertslund, så ved at stoppe lempelserne af udlændingepolikken, stopper man brandene i Albertslund. Det svarer vel nogenlunde til, at stoppede man folks mulighed for ...

27-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Tak for al jeres hjælp

Alice Hougaard (adressen er redaktionen bekendt)Nu om stunder hører man næsten kun negative udtalelser om manglende hjælp fra kommunerne.Jeg vil her gerne rose Albertslund Kommune i forbindelse med min mands sygdom, og jeg vil gerne udtrykke min store taknemmelighed for al den hjælp, jeg har...

26-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Moders(ved siden af) målet og tak for det

John Lau Rasmussen Hedemarksvænge 107AHele modermålsprojektet er ikke et gratis projekt men koster danske skatteborgerne 29.5 millioner kr. ...oven i de øvrige milliarder vi betaler til indvandrere her i landet. Det er ikke uventet, at netop SF er ivrig efter at projektet skal søsættes. Det er en...

Respektløst.....

RESPEKTLØS OpførselSøndag d 24/3 ved 4 tiden på Albertslund Ridecenter, rider min datter på sin hest i et af ridehusene, så begynder en familie udenfor at kaste sne og ISKLUMPER på ridehushallens sider, de er 60*20 meter , så mon det larmer inde i sådan en hal. Det er kun et held at ingen kom til...

DEBAT Heldagsskole?

Leif Pedersen, kommunalbestyrelsesmedlem SFMikkel Skovby Jensen spørger om kommunalpolitikernes holdninger til heldagsskole, ja rent faktisk om regeringsplaner til en heldagsskole....

DEBAT Stakkels rygere og slikspisere

Lysette Hansen, Galgebakken Øster 6Desværre må jeg erkende at diverse eksperter har ret, når de bebuder at rygning og usunde madvaner svækker helbredet.Når sneen ikke skjuler det, kan jeg se det når jeg lufter min hund eller cykler på vores stier. De usunde stakler bliver så svage at de bliver nødt ...

DEBAT Så tag dog ansvaret!

Danni Olsen Kommunalbestyrelsesmedlem i Albertslund kommune for Dansk Folkeparti Regionsmedlem i Region hovedstaden for Dansk FolkepartiForleden kunne jeg læse i AP at både borgmesteren og viceborgmesteren ønsker flere frivillige til at tage sig af problemerne med brandene....

DEBAT: Tro på fordelene med modersmålsundervisning

Af Hakima Lasham Lakhrissi, leder af Vestegnens Indvandrer Kvindecenter og kandidat til kommunalbestyrelsen (Soc.):Kommunalbestyrelsen har sagt nej til et gratis forsøgsprojekt om modersmålsbaseret støtte til 2-sprogede børn på trods af, at der var 3 skoler der gerne ville deltage. Jeg ville ønske...

DEBAT: Udtalelse fra lærerne om SSP

Af Albertslund Lærerkreds, forsamlet til generalforsamling på Herstedvester Skole den 8. marts:Vi finder det yderst uhensigtsmæssigt, at der er planer om at halvere SSP-timerne til lærerne på skolerne i Albertslund.Set i lyset af at skolestrategien, Skole for alle, netop lægger op til øget...

21-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Vridsløse Svømmehal " et prestige projekt"

Overskriften er nok provokerende, men der er en grund.For 3 uger siden åbnede en ny facilitet, som mange- især svømmere- var spændte og stillede sig undrende overfor. Faciliteten benævnes en IR Sauna.Formålet med denn sauna skulle være - at give brugerne større velvære og et bedre helbred....

DEBAT Heldagsskolen er en dårlig idé

Danni Olsen, Dansk Folkeparti AlbertslundI forlængelse af Mikkel Skovby Jensen efterlysning af holdningen til Regeringens heldagsskole blandt kommunalbestyrelsens partier, kan jeg sige at det bestemt ikke er DF politik....

DEBAT Nej til heldagsskolen

Mikkel Skovby Jensen efterlyser i AP en klar holdning fra kommunalbestyrelsens medlemmer om de er for eller imod heldagsskolen. For mit vedkommende er det meget nemt. Jeg er klar modstander af heldagsskolen. Jeg ser frem til at se, hvad de ni socialdemokrater mener....

20-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Lad os få alt frem i lyset

Det er kommet frem i lyset, at regeringen og KL har ført tætte aftaler om, hvordan en heldagsskole skal gennemtvinges enten gennem forhandlingerne mellem KL og DLF eller i sidste instans gennem et lovindgreb. Allerede for flere måneder siden var der kilder - ansat i undervisnings- og...

DEBAT Morbærhaven er fuld af fester, kultur og uddannelse

Hvad er det Morbærhaven skal kendes for? Selv forbinder jeg stedet med hyggelige fester, konstruktive fællesmøder og venligt personale. Desværre har det også et rygte for kanyler, hash og folk der er mere eller mindre groet fast til stedet. Der er ca. 1235 beboere i Morbærhaven. 40 % af dem lever...

DEBAT Fair løsning

Brian Palmund Venstre AlbertslundRegeringen og KL har fornyeligt aftalt rammerne for den kommunale økonomi i 2014, der betyder en reduktion af servicen for 13 mio. i Albertslund.Regeringen kræver minusvækst i kommunerne, mens regeringen selv planlægger med en stigning på 0,4% for staten. Jeg husker ...

18-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Svar fra HOFOR

Frank Brodersen, direktør i HOFORDen 4. marts 2013 skulle borgerne i Albertslund betale den første aconto-regning fra HOFOR (Hovedstadsområdets Forsyningsselskab), der fremover leverer vand til og håndterer spildevand fra blandt andet Albertslund Kommune....

15-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: En skole for alle - til enhver tid

Af borgmester Steen Christiansen (Soc.):Svar til lærernes resolution: Tak for jeres henvendelse. Kommunalbestyrelsen har vedtaget en 10 –årig strategi for udviklingen af folkeskolen i Albertslund. Strategien er navngivet ”Skole for alle”. Det er ikke tilfældigt. Målet er, at alle...

DEBAT Angående ildspåsættelser

Ret mig, hvis jeg tager fejl, men jeg har det indtryk, at det mest  er unge ikke-etniske unge, der udfører de ildspåsættelser, og fortæller os, at der kommer hvis ikke de får en klub.Hvis det er tilfældet, vil jeg råde kommunen til at lave en stor kampagne rettet mod forældrene til denne gruppe.For ...

DEBAT Hvordan stoppes brandene?

Kenneth Kristensen Berth, folketingskandidat i Albertslund-Taastrup kredsen for Dansk FolkepartiJeg kan forstå, at borgmester Steen Christensen efterhånden er ved at opgive ævred i relation til de mange brande, der har hærget Albertslund i nogle måneder og kulminerede i afbrændingen af Frihjulet....

14-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Røde skal vi være

"En lille pige i blåt og en lille pige i rødt, en lille pige i slet ingen ting, det synes jeg er så sødt".Ja, sådan sang man i en revy for mange år siden, og for så vidt er jeg da enig, i hvert fald i konklusionen.Men ikke i alt, hvad skrevet står, og slet ikke når jeg bor i Albertslund og jævnligt ...

13-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Se os i øjnene - og fortæl os at vores undervisning bli'r bedre af mindre forberedelse

Af lærerne i Albertslund, vedtaget på Albertslund Lærerkreds' generalforsamling den 8. marts 2013:Kære Steen Christiansen. Du er vores alle sammens borgmester her i Albertslund, men du er også en topfigur i Socialdemokratiet, næstformand i Kommunernes Landforenings Løn- og Personaleudvalg og...

DEBAT Albertslund Stadion

Martin Johansen Antaresvænget 1Kære politikereI har nu en gylden mulighed for at lave om på beslutningen om at bygge et klubhusvæk fra stadion.Ved at lave tilbygning til stadion er der mange fordele og ingen ulemper.- Vi laver ingen små parrelel samfund (ved godt lidt overdrevet) hvor alle...

DEBAT Om at gøre en forskel - det gør SF

Søren Vinzent, Galgebakken Over 1 -1 bSøndag d. 3/3 holdt SF-Albertslund generalforsamling. Vi havde besøg af skatteminister Holger K. Nielsen....

DEBAT Længere skoletid dræber fritidstilbud

Tommy Havdrup Syvhøjvænge 173 Vallensbæk Regeringens planer om længere skoletid for alle børn i folkeskolen i alderen fra ca. 5 til 15 år vil give store udfordringer for de fritidstilbud, der i øjeblikket er vant til at kunne komme i gang allerede før kl. 15.00, hvor de fleste børn er kommet hjem...

12-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Borgmesteren, der ødelagde sit eget erhverv

Pr. 1. april er der varslet konflikt på lærerområdet. Folkeskoler, private skoler, efterskoler og erhvervsskoler lukker ned, eller forsøger at flikke noget tilfældig børnepasning sammen, idet Kommunernes Landsforening har dekreteret lock-out.Som noget helt enestående, og historisk uden fortilfælde, ...

DEBAT Står Socialdemkraterne sammen om heldagsskolen??

Som medlem af Socialdemokraterne i Albertslund, piner det mit forældre hjerte, at læse hvordan Albertslunds Borgmester Steen Christiansen ytrer en positiv tilgang til folkeskolereformen som også omfatter ideen om en heldagsskole. Jeg undskylder mig hurtigt, for Steen Christiansen dækker sig ind,...

DEBAT Hvorfor er de så syge i Kommunen?

Frede Vestergaard, Borgager 54Forleden kunne man i den arbejdsmarkedspolitiske analyse Agenda læse, at Albertslund igennem de seneste fire år, der er tal for, dvs. 2008-11, hvert år var blandt de 20 kommuner, der havde det højeste sygefravær. I øvrigt sammen med København, Faxe og Halsnæs. Det...

11-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Vand,Varme og Kloark afregninger til HovFor og AlbFor.

Det var da godt nok en større udskrivning, omkring 6200 kr ialt og økonomien fik igen et gok nedad, og jeg ejer ikke noget, jeg kan tage et lån i, så der skal også spares helt i bund også i denne månede, og de andre kreditorer må vente endnu engang.Det kan da ikke være rigtigt, at de "fattige"...

08-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Fjernvarmepriser ude af proportion med virkeligheden.

Jeg har netop modtaget min afregning af forbrugsafgifter, og kan dermed se, hvilket forbrug jeg har haft af fjernvarme og vand m.v., samt hvad det er beregnet til at koste. Det chokerende er ikke forbrugets størrelse eller prisen herfor - nej det chokerende er fremtidsudsigterne.Albertslund kommune ...

08-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Stadions Jumpfood - også for børn

Julie Bolø Sørensen, Milebuen 1Først og fremmest tak for en rigtig god og hyggelig åbningsreception af Stadions nye Jumpfood cafe.Som idrætsleder i Albertslund deltog jeg ved receptionen, og jeg havde mine drenge på 2 og 4 år med. Da tidspunktet for receptionen ramlede sammen med...

07-03-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Hvordan skal fremtiden se ud for børnene i Albertslund ?

Bestyrelsen på BaunegårdRegeringens forslag til skolereform gør skoledagene længere for alle børn.Det vil være en STOR forandring i børns liv – men er det til det bedre?Hvad betyder det for børnene, at deres frie tid bliver begrænset?De kritiske røster i Folketinget – og i offentligheden – er...

07-03-13 | Læs hele indlægget

Derfor ændrer HOFOR på vandregningen

Frank Brodersen, direktør i HOFORBo Voigt spørger i Albertslund Posten den 28. februar, hvorfor forbrugerne i Albertslund fremover kun skal betale for vand- og spildevand to gange årligt. Bo Voigt mener, det er en fordel for kunderne med flere regninger om året. Det forholder sig dog sådan, at...

06-03-13 | Læs hele indlægget

HOFOR - hvorfor?

Herluf Ringgaard, Ørnens Kvt 7 ASå kom opkrævelsen fra HOFOR, og trods borgmesterens løfte om at holde priserne i ro, og de STORE fordele ved stordrift, så er der en stigning i pris på 13 %. Desuden er det nu forudbetaling. Hvorfor?...

06-03-13 | Læs hele indlægget

NOVELLE: Uden titel

Af Mathilde Quuade, 1.a., Kongsholm Gymnasium & HF:Hun syntes selv, at hendes skridt gav genlyd i hele kirken, også selvom man stadig kunne høre den lavmælte stemme fra en turistrundviser, der gav introduktion til Vor Frue kirke ude i en af fløjene ved indgangen. Maja selv var kun lige trådt...

05-03-13 | Læs hele indlægget

NOVELLE: Sightseeing i København

Af Mads Katberg Engelbrecht, 1.a., Kongsholm Gymnasium & HF:Mig og John er nu på Hovedbanegården, og jeg har sgu altid hadet Hovedbanegården; den er slidt, mørk og fuld af skumle mennesker, men når man skal rundt i København, er man nødt til enten bare at køre videre eller i vores tilfælde: at...

NOVELLE: Hjemløs

Af Stephie Kiki Lee Glud, 1.a., Kongsholm Gymnasium & HF:Viseren rykkede atter på sig igen, og nu var klokken 10. Butikkerne ville åbne nu. Jeg tog min rygsæk om på ryggen og rejste mig fra det beskidte gulv. Samtidig med jeg rejste mig, røg der nogle mønter ud af min lomme. De lå nu spredt ud...

NOVELLE: Fighter

Af Kiea, 1.a., Kongsholm Gymnasium & HF:Det var i midten af juli for 2 år siden, fuglene sang deres forårssang og i luften kunne du mærke, at et nyt friskt kapitel skulle indtages. Flygelets smukke lyd kunne høres på hele Strøget, og du følte at skyerne var under dig og du svævede over alle...

DEBAT Elbiler til Albertslund

De kommunale personbiler skal fremover være elbiler. En beslutning er på vej i Kommunalbestyrelsen.Selvfølgelig skal Albertslund satse på elbiler til hjemmeplejen og tjenestekørsel m.m. Med de korte afstande, der er i kommunen, er det helt oplagt at satse på elbiler. Når man så også har...

DEBAT Om blå handsker

Nils Jensen, formand for Sundheds- og socialudvalgetI læserbrev ”Fjern de blå handsker” bragt den 26. februar i Albertslund Posten rettes en kritik af kommunens hjemmepleje.Hjemmeplejens ledelse i Sundheds- og Socialforvaltningen ønsker at udtrykke deres tak for henvendelsen, som både er sket...

01-03-13 | Læs hele indlægget

NOVELLE: Er du den nye?

Af Veysel Polat, 1.g., Kongsholm Gymnasium & HF:Jeg havde ingen venner før jeg mødte ham. Han kendte alt og alle. Der var ingen som turde lægge sig ud med ham. Han var ikke just en, man skulle komme på dårlig fod med. Jeg har kendt ham siden jeg var fem år, men han vidste ikke hvem jeg var. Jeg ...

28-02-13 | Læs hele indlægget

NOVELLE: Den perfekte dag

Af Aisha Iqbal, 1.g., Kongsholm Gymnasium & HF:Det var den dag, de havde planlagt i lang tid. Den skulle bare være perfekt. Ambulancen kørte hurtigt væk. Hun stod bare der og kunne ikke rigtig forstå, hvad der lige var sket. Det var meget koldt den dag. Det var for præcis 5 år siden, de blev...

NOVELLE: Dengang ved bænken

Af Marco Føhns-Greve, 1.g., Kongsholm Gymnasium & HF:Jeg kan stadig huske dengang vi sad ved bænken, den præcist samme dag som året forinden, og det forrige og alle de forgående. Jeg satte mig ned i venstre side, som jeg plejede, og kiggede ud på Københavns myldrende livsfyldte gader, alt imens ...

NOVELLE: Efterladt

Af Signe Amalie Midtgaard Rasmussen, Kongsholm Gymnasium & HF:Hun græd igen, det gjorde hun snart hele tiden. Jeg lå vågen i min seng endnu en nat med intet andet selvskab end min mors forsatte gråd inde fra det andet rum. Lige om lidt vil far begynde at råbe. Jeg vidste det, jeg kendte...

NOVELLE: Afsløret

Af Anna-Rosa Wessel Lindberg, 1.g., Kongsholm Gymnasium & HF:”Hvad er koden?” Hannibal viftede med mobilen, alt imens Anders holdt min arm fast i et stramt greb. Jeg strakte mig, kæmpede i mod hans kraft, men han holdt fast. Hans faste greb strammes om min arm. ”Hallo, hvad er ...

DEBAT: HOFOR: Borgerne i Albertslund betaler ikke for vindmøller og kloakker i andre kommuner

Af Frank Brodersen, direktør i HOFOR:Iwan Rasmussen stillede i februar i Albertslund Posten et meget relevant spørgsmål, nemlig: Skal borgerne i Albertslund medfinansiere nye kloakker, vindmøller o.lign, som etableres af HOFOR, som er Albertslunds og hovedstadsområdets nye store forsyningsselskab....

DEBAT: Fællesskab gør stærk - men også fattigere på kort sigt - HOFOR ??

Af Bo Voigt, Kvædehaven 58:Pæne ord står der på hjemmesiden og jeg har da helt sikkert overset den orientering som der blev udsendt fra Albertslund kommune om at vi i stedet for en månedlig a conto betaling nu skal til at betale halvårsvis. Ja - jeg skal sikkert ikke klage, men jeg tror faktisk at...

DEBAT: Op med humøret

Af Ann Margreth Date, Torvevængerne 14:Hej John i Hedemarken. Jeg har faktisk rigtigt ondt af dig og dine kvaler i livet. Som jeg læser det du skriver - er du fuld af afmagt - over at du i virkeligheden ikke har magt, over noget som helst i Danmark og omegn. Det er demokratiets sidegevinst at ingen ...

27-02-13 | Læs hele indlægget

DEBAT: Om mulighedernes by

Af Danni Olsen (DF), medlem af kommunalbestyrelsen:De seneste uger har man i AP kunnet læse om Albertslund som mulighedernes by. Det er der ikke nødvendigvis noget i vejen med, og der er bestemt mange muligheder i vores by.Eksempelvis er der mulighed for at få brændt sin bil eller container af, der ...

27-02-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Ja – Albertslund er mulighedernes by

Steen Christiansen, borgmester i Albertslund KommuneSvar på læserbrev fra Lars GravgaardLars Gravgaard, formand for det Konservative Folkeparti, konstaterer i slutningen af sit læserbrev , at Albertslund er mulighedernes by. Det er meget rigtigt. Det er også et særkende, at byens borgere deltager...

22-02-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Torden i Nord

Ole S.D. Hansen, Midtby NORDBorgmesteren, hans parti og følgeparti isolerer sig mere og mere fra kommunens indbyggere nord for Roskildevej. Der er her en vis sympati for Venstres forslag om at de næste frie midler skal bruges til en svømmehal nord for Roskildevej....

DEBAT Konya, konservative, liberal alliance

Leif Strandbech, Torveslipperne 13Det var da godt, at Konya Kebab fik lov til fortsat, at friste vores smagsløg og mangfoldighed, tillykke til ejerne og de ansatte i grillen, skal der lyde herfra mig og jeres mange kunder.Buschaufførerne håber jeg også blir tilfredse med deres nye arbejdsforhold,...

DEBAT Fjern de blå handsker

Navn og adresse er redaktionen bekendtDer er flere gange blevet ringet til kommunens hjemmepleje, ang at der efter et borgerbesøg bliver smidt de blå engangs handsker ved den skraldespand der er nær ved opgangsdøren til den besøgte borger.Det vi som beboere ser er, at fugle, blæst, børn tager de...

DEBAT Arbejdstiden skal ned

Lene Rygaard Jessen Enhedslisten AlbertslundSteen Christiansen (S) har, sammen med Michael Ziegler (K), sat sig selv forrest i et korstog, der skal tvinge offentligt ansatte til at arbejde længere og hårdere....

20-02-13 | Læs hele indlægget

DEBAT Svar om frivilligt arbejde

Nils Jensen, formand for Sundheds- og socialudvalget....

19-02-13 | Læs hele indlægget

TV
Se danskernes vilde Grand Prix-jubel
Se danskernes vilde Grand Prix-jubel
Derfor skal du spise fisk i pinsen
Derfor skal du spise fisk i pinsen
Se hvordan intelligente biler kan passe på dig
Se hvordan intelligente biler kan passe på dig
Mads Langer - Danmarks internationale popprins
Mads Langer - Danmarks internationale popprins
Læserbreve - Top 10

Badesøen klar til at åbne jubilæums-sæsonen

DEBAT: Albertslund kommer i første række

Kunstkommentar: En skrøbelig verden

DEBAT: Arh, hold nu op, Povl Markussen

Sofie Gråbøl i ny dansk thriller

DEBAT Afstemning af statuskonti

Nabo-besøg hos Bo-Vest

Nyheder på e-mail
Modtag nyheder på e-mail hver dag
Forsiden netop nu

Kunstkommentar:  En skrøbelig verden

Kunstkommentar: En skrøbelig verden

HIC-drenge i pokalfinale

HIC-drenge i pokalfinale

Albertslund slår et slag for grøn mangfoldighed

Albertslund slår et slag for grøn mangfoldighed

Nabo-besøg hos Bo-Vest

Nabo-besøg hos Bo-Vest

Fejrede mestrene

Fejrede mestrene

E-paper

Alberslund Posten

Firmaeventen

Tillykke
Kære Thomas.
Kære Thomas. Du ønskes et kæmpe stort tillykke med din 15 års fødselsdag den 6. maj og med konfirmationen den 9. maj. De kærligste hilsener fra Markus, Carolina & Daniel, mor & far, mormor & morfar, farmor & Erik.
Se flere

loading...
Lokalavisen.dk

Nu har du muligheden for at blive nummerpige i ringen for...

Jesper Hansen: Den kamp kunne vi ikke være bekendt

TV: Se sensationelt fund fra Harald Blåtands tid

Ny app: Tip kommunen om grafitti og væltede træer

Rema-røver anholdt efter vanvittig flugt

Fiskedød i å efter storbrand

Nyt flygtningemuseum skal skabe mere liv

Ugens annoncer

Vælg en bestemt kategori - eller

se alle ugens annoncer
Facebook

Mest læste

• Badesøen klar til at åbne jubilæums-sæsonen
  • Kunstkommentar: En skrøbelig verden
  • Nabo-besøg hos Bo-Vest
  • DEBAT: Jeg holder gerne op, Danni
  • DEBAT: Arh, hold nu op, Povl Markussen
  • Albertslund slår et slag for grøn mangfoldighed
  • Hvem er Danmarks lækreste boksebabe?
  • Oplev Hjerne-Madsen for fuld udblæsning
  • Sofie Gråbøl i ny dansk thriller
  • DEBAT Tag en KB-slapper

112

• Hvem er Danmarks lækreste boksebabe?

Seneste læserbreve

• DEBAT: Albertslund kommer i første række
  • DEBAT Afstemning af statuskonti
  • DEBAT Partipolitik i "I Love Albertslund", hold nu op med det DF fnidder fnadder.
  • DEBAT: Jeg holder gerne op, Danni
  • DEBAT: Arh, hold nu op, Povl Markussen
  • DEBAT Tag en KB-slapper
  • DEBAT Ding - DONG demokraturet længe leve
  • DEBAT: Interessant snak om valg og listeform
  • DEBAT Flytning af busserne
  • DEBAT Bonita og Tuana blomster
TV - Mest sete
Se chokvideo: Så frække er tricktyvene

Se chokvideo: Så frække er trick...

Nordsjællands Politi håber, at de snart opklarer, hvem der står bag...

Kopivarer kan koste dig dyrt på ferien

Kopivarer kan koste dig dyrt på ...

Mange danskere bliver snydt til at købe kopivarer i form af tøj, sm...

Superfærge er kommet til Danmark: Se den her

Superfærge er kommet til Danmark...

Nu er Danmarks nye superfærge endelig ankommet efter en rejse, der ...

loading...
DET SKER - i Albertslund og omegn
24-05
Verdensprimiere
25-05
Tine Mynster synger, danser og fortæller om Auto Otto
25-05
Kunst med Budskaber i Albertslund Centrum og på Birkelundgård
26-05
Fængselsmuseet åbent
26-05
Børnefamiliekoncert med Lydland